Imax Delay Spray - KEDAIKASIH: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Imax Delay Spray

Imax Delay Spray Specifications

Harga Pasaran Imax Delay SprayRM70.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM38 | Sabah Sarawak RM43
Kos PenghantaranFREE POSLAJU!!!
FungsiTahan Lama

Imax Delay Spray Description

Tanya Diri Anda Sendiri 3 Persoalan ini :

  1. Adakah anda mahu bertahan selama mana yang anda mahu dan menikmati kesemua aspek hubungan seks yang hebat tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan?
  2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasme berganda?
  3. Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan keaiban pancutan pra-matang UNTUK SELAMANYA?

Oleh itu, dapatkan Imax Delay Spray sekarang juga. Anda akan dapat melihat sendiri - TANPA RISIKO - Bagaimana produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks dan memanjangkan masa anda diatas katil..

Ianya selamat, asli dan tanpa risiko. Anda akan berpuas hati dan akan dapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda. Kami jamin!!!... Berikan ketegangan paling keras dan tahan lama yang pernah dia rasai!!

Cara Guna Imax Delay Spray

  1. Sembur 2x ke sekitar batang zakar anda.
  2. Kemudian guna tangan dan ratakan keseluruh zakar anda imax tersebut.
  3. Biarkan 15-30 minit.
  4. Bilas sebelum bersama.
  5. Sekiranya kurang tahan lama, untuk sesi lain tambahkan kuantiti semburan. mungkin boleh up 3-4 semburan dan biarkan lama sedikit untuk ianya meresap ke dalam kulit zakar anda.

Maklumat Penting. Wajib Baca.

Semua produk adalah 100% asli.

Jaminan dari saya yang telah berniaga sejak 2008.

Sekiranya anda beli lebih dari 1 produk, ada diskaun lagi. Sila whatsapp/sms saya untuk harga special.

Jika ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tlg jangan merajuk, marah, blok jika saya lambat balas. Sy ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah.

Sebaiknya baca info dibawah sehingga habis sebab kadang-kadang benda yang anda nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila anda membuat pesanan dgn saya, pesanan anda akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa saya pos. Order hari selasa, hari rabu saya pos. Jika order hari sabtu atau ahad, saya akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, saya akan hubungi anda.

Semua urusan penghantaran adalah melalui POSLAJU atau DHL saja.

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bandar besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika anda tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan saya. Saya tak pening kepala, anda pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap anda faham saya hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms anda lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu saya tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Imax Delay Spray Reviewed by S2U on February 15, 2013 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by KEDAIKASIH: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.