Rapat Ajaib (Ketatkan Cipap) - KEDAIKASIH: KEDAI SUAMI ISTERI

Top Ad unit 728 × 90

Rapat Ajaib (Ketatkan Cipap)

Rapat Ajaib Specifications

Harga Pasaran Rapat AjaibRM30.00
Harga Promo KamiSemenanjung RM29 | Sabah Sarawak RM34
Kos PenghantaranFREE POS!!!
FungsiKetat Cipap

Rapat Ajaib Description

Rapat Ajaib V'Asia dihasilkan daripada adunan herba terpilih yang telah diamalkan sejak turun-temurun untuk memelihara kesihatan dalaman kaum wanita. Di samping membantu merapatkan keintiman para isteri, ia juga berkesan untuk mengatasi masalah keputihan, kegatalan dan bau yang kurang menyenangkan seterusnya menyegarkan lagi bahagian intim anda.

KEBAIKAN RAPAT AJAIB V'ASIA

  • Mengetatkan dinding faraj
  • Meningkatkan cengkaman otot faraj
  • Meningkatkan rangsangan pada bahagian intim
  • Mengembalikan keperawanan para isteri
  • Menghangatkan bahagian intim wanita
  • Meningkatkan kualiti hubungan intim suami dan isteri
  • Mengatasi masalah keputihan, kegatalan serta bau yang kurang enak pada faraj

KANDUNGAN RAPAT AJAIB V'ASIA

Manjakani: Manjakani bersifat antioksidan yang bukan sahaja mampu menyingkirkan toksin dari tubuh badan, malah berupaya membasmi kuman yang mencetuskan bau kurang enak pada bahagian intim wanita. Ia juga berkesan untuk mengatasi masalah keputihan, manakala sifatnya astringennya pula berperanan penting untuk mengecutkan tisu faraj.

Kunyit: Kunyit bersifat antioksidan dan berupaya mencegah kerosakan sel, melambatkan proses penuaan serta meningkatkan ketegangan tisu kulit terutamanya di bahagian intim kaum wanita. Selain itu, kunyit turut mempunyai sifat antiseptik yang berperanan mencegah serangan kuman dan menggalakkan penyembuhan luka.

Akar Serapat: Akar serapat merupakan antara herba yang berkesan untuk mengetatkan otot faraj. Ia berupaya memperbaiki dan menegangkan tisu faraj selain membantu menghalus serta mencantikkan kulit. Ia juga mampu mengukuhkan otot dan sendi, di samping mengatasi kekejangan otot rahim dan kelesuan ketika haid.

Sirih: Daun sirih yang bersifat antiseptik dan antibakteria ini mampu mengatasi masalah keputihan dan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim wanita selain menentang sebarang jangkitan mikroorganisme seperti kuman dan bakteria serta merawat masalah jerawat dan kegatalan pada kulit.

Temulawak: Temulawak yang berasal daripada keluarga halia ini berperanan menyingkirkan toksin serta mencegah serangan bakteria yang boleh merosakkan kulit.

Aloe Vera: Tumbuhan yang berasaskan gel ini menggalakkan penghasilan kolagen dalam tisu kulit, membasmi sel-sel kulit mati dengan bantuan enzim proteolitik, di samping membantu merawat masalah kulit, memudarkan kesan parut, meningkatkan kelembapan kulit dan mengetatkan bahagian faraj.

Zaitun: Minyak zaitun mampu memelihara kelembapan dan kehalusan kulit, mengatasi masalah kulit kering di samping menjana tisu faraj yang lebih sihat.

Mas Cotek: Herba ini sering digunakan dalam rawatan tradisional Melayu untuk berupaya merapatkan pintu rahim, meningkatkan keinginan seksual bagi para isteri, menyingkirkan toksin serta mengekalkan kehalusan kulit di sekitar faraj.

Tawas: Tawas yang bersifat antibakteria dan antiseptik mampu membasmi mikroorganisme seperti kulat dan bakteria bagi melindungi kulit daripada kerosakan. Malah, ramuan ini juga berkesan untuk menegangkan kulit serta mengatasi masalah bau yang kurang menyenangkan pada tubuh badan terutamanya di bahagian faraj.

CARA PENGGUNAAN RAPAT AJAIB V'ASIA

  1. Masukkan sedikit kandungan Rapat Ajaib ke dalam bahagian faraj secara perlahan-lahan.
  2. Biarkan selama 30-50 saat dan tarik keluar secara perlahan-lahan.
  3. Gunakan setiap kali sebelum bersama suami.
  4. Bagi merawat masalah keputihan, amalkan 3-4 kali seminggu.
  5. Bilas dengan air setiap kali selepas kegunaan dan keringkan bahagian faraj.

Barang Sampai Baru Bayar. Wajib Baca.

Aku telah berniaga online sejak 2008. Sejak akhir-akhir ini semakin ramai penipu muncul menjual produk seks. Ramai telah ditipu. Duit dah bayar tapi barang tak sampai-sampai.

Mangsa ramai yang malu untuk membuat laporan polis. Ya la, kau beli ubat kuat pastu kena tipu, kompom malu la nak buat aduan. Nak pos kat media sosial ngadu kat kwn2 pun malu wei. Kena gelak je nanti

Benda ni merosakkan nama seller2 yang jujur macam aku.

Jadi untuk beri keyakinan kat korang, aku kini menawarkan khidmat BARANG SAMPAI BARU BAYAR.

Maksudnya, kau boleh wasap aku barang2 apa kau nak. Nanti aku akan bagi harga. Kalau beli lebih dari 1 barang, aku akan bagi diskaun canteeek punya.

Kalau kau setuju dengan harga dan syarat2 aku, aku akan pos dulu barang ke kau. Bila barang sampai, baru kau bayar CASH ke budak yang hantar barang tu.

Jadi kebarangkalian untuk kau ditipu adalah mustahil.

Cun tak? Kalau cun, jangan segan untuk wasap aku. Cumanya bukan semua tempat ada khidmat barang sampai baru bayar ya. Bandar-bandar besar insyaALLAH tiada masalah.

Dan kalau kau ada sebarang pertanyaan, sila whatsapp/sms ya. Dan tolong jangan merajuk, marah, blok jika aku lambat balas. Aku ada tanggungjawap sbg manusia, suami dan ayah. Bukan 24 jam pegang HP.

Oh ya, sebaiknya baca info dibawah sehingga habis ya sebab kadang-kadang benda yang kau nak tanya telah dijawab dibawah.

INGAT... Membaca itu amalan mula. Ahakz....

Berkenaan Penghantaran

Bila kau membuat pesanan dgn aku, pesanan kau akan dipos dalam masa 24 jam. Sbg cth, order hari isnin, hari selasa aku pos. Order hari selasa, hari rabu aku pos. Jika order hari sabtu atau ahad, aku akan pos pada hari isnin. Jika ada sebarang masalah, aku akan hubungi kau.

Semua urusan penghantaran adalah melalui DHL, GDEX atau Poslaju

Pesanan yang telah dipos akan ambil masa 1-3 hari bekerja bagi kawasan-kawasan bkaur besar. Contoh KL, Kuantan, Johor Bahru, Kuching, Kota Kinabalu dan lain-lain.

Jadi, jika kau tidak setuju atau nak barang segera, tolong jangan order dengan aku. aku tak pening kepala, kau pun tak pening kepala. Ingat, kita semua tiada masa untuk pening kepala. hehe...

Akhir Kata

Sekiranya produk yang diterima salah atau tak cukup, sila whatsapp/sms/call elok. Harap kau faham aku hanya manusia biasa. Tak lari dari kesilapan.

Aku takkan kencing korang. Kalau betul ada kesilapan dari pihak aku, aku akan ganti duit korang semula.

Dan harap bersabar jika whatsapp/sms kau lambat di reply. Mungkin, mungkin masa tu aku tgh tido,berak, memandu atau berjimak.

Rapat Ajaib (Ketatkan Cipap) Reviewed by Shafi on February 09, 2012 Rating: 5

No comments:

All Rights Reserved by KEDAIKASIH: KEDAI SUAMI ISTERI © 2007 - 2019
Powered by Blogger.